what highschoolers are ACTUALLY wearing

what highschoolers are ACTUALLY wearing

what highschoolers are ACTUALLY wearing 2018

hey guys!! today’s video is different than what i normally do, but i thought i’d try it out. let me know what you think or if you want more school videos 🙂

thanks to everyone in my school who let me film their outfits!

izzy’s channel – https://www.youtube.com/channel/UCql0buJflWGKc10z5DoqNEw

✧ follow me on INSTAGRAM -http://www.instagram.com/marlacatherine

✧ WATCH MORE on my family vlog channel –
https://www.youtube.com/user/TheCurvyconversation

✧ add me on snapchat: marlacatherine

follow me here too:

✧ snapchat: marlacatherine
✧ tumblr: http://probably-amillion.tumblr.com/
✧ spotify: _marlacatherine (https://play.spotify.com/user/_marlacatherine)
✧ twitter: https://twitter.com/marlacatherine_

FAQ –
Age: 14
Editing: My sister edits the videos, she uses the Canon 70D, Sigma 35 1.4 mm lens & Final Cut Pro!

✧ if you are a company interested in working with me, or want me to review your product, contact hello@marlacatherine.co

THIS VIDEO IS NOT SPONSORED

50 Comments

  1. Soofiya ಠ_ಠ. on July 22, 2021 at 8:51 pm

    You are the only one who dresses up



  2. Mr. Mole on July 22, 2021 at 8:53 pm

    I already knew hoodies were gonna be one of the most common



  3. svetoiv on July 22, 2021 at 8:54 pm

    I love how simple and comfy everyone is dressed. At our school you put so much effort into your outfits and it’s exhausting…😒💕



  4. aroc crocks on July 22, 2021 at 8:54 pm

    The teacher in the back at 2:20 is adorable



  5. Grecia Parada on July 22, 2021 at 8:54 pm

    I’m sending this to the Riverdale writers



  6. Galilea Medina on July 22, 2021 at 8:55 pm

    Marla’s outfit was the best



  7. NJG on July 22, 2021 at 8:58 pm

    Currently doing “market research.” I want to do like a school “black market” thing if I ever go back (but I hope I don’t have too).



  8. Lacy Dobson on July 22, 2021 at 8:59 pm

    My outfit is from
    Shoes: adidas
    Shirt: belks
    Jeans:belks
    Purse: Michael Kors
    Socks lol : adidas



  9. Hyicrotai on July 22, 2021 at 8:59 pm

    Damn so obsessed with clothes we had uniforms.



  10. Lilli Gray on July 22, 2021 at 9:01 pm

    Haha y’all are def from Utah. I’m in Utah too so ik lol



  11. lauren on July 22, 2021 at 9:02 pm

    americans put so much effort into their school outfits lol. i live in australia and at my school, we have a uniform and we can’t wear makeup or nail polish oof.



  12. Rashmi Meshram on July 22, 2021 at 9:03 pm

    you guys are allowed to wear anything and also to wear your hair down? being an american student must be lucky



  13. jessica deleon on July 22, 2021 at 9:03 pm

    wtf
    im going to 9th grade and i dont look that good!
    i look like the cat dragged its own shit halfway across the united states of ugly.



  14. vasilyfrontline on July 22, 2021 at 9:04 pm

    Wait hold up I’m older than her? Oop



  15. Rian Davis on July 22, 2021 at 9:05 pm

    my utah studies teacher was ur sub in one of ur classes!



  16. Shevi on July 22, 2021 at 9:07 pm

    oliver has my heart



  17. shzn波状 on July 22, 2021 at 9:11 pm

    Americans outfits are weird no one has a puffer jacket and there outfits are from H&M🤢



  18. Анна Боровец on July 22, 2021 at 9:13 pm

    Похоже тут русский нет 🙂 :>



  19. Greta Ducco on July 22, 2021 at 9:14 pm

    It just looks like everyone is wearing the same outfit in different colors (T-shirt/ sweater + jean + sneakers)
    In understand why for Americans going for example to an Italian school (where I’m from) is like going to the fashion week.

    (I don’t mean disrespect, it’s just true)



  20. Syd on July 22, 2021 at 9:15 pm

    Ok but my whole school has shoe game and they all just had vans



  21. Addison Huchton on July 22, 2021 at 9:17 pm

    I’ve noticed something in this video and even at my school: highschool kids dress better than jr high kids especially me



  22. Sam kueck on July 22, 2021 at 9:17 pm

    Them: wears cute clothes

    Me: ahaha ya let’s wear the same shirt for a week



  23. Raeya on July 22, 2021 at 9:19 pm

    Why do these kids dress better than I do…. ahhhh fuck. When I was in high school I just dressed like a wanna be emo, now as a tired 20 something college student I dress like a hobo.



  24. crispy fungus :D on July 22, 2021 at 9:19 pm

    Well with an older teenage sister and a 8 year old younger sister + two dogs, we don’t have much budget for me, the middle child at my house 🙃



  25. Zoey Jensen on July 22, 2021 at 9:20 pm

    Broski thats my school



  26. SomeGothic Spooks on July 22, 2021 at 9:20 pm

    Meanwhile adults trying to be teens in Disney movies.



  27. giulia on July 22, 2021 at 9:21 pm

    boring looks



  28. Lobna Wael on July 22, 2021 at 9:22 pm

    I am in 9th grade ! and I am wearing a uniform 😭🤦‍♀️✌



  29. June Lin on July 22, 2021 at 9:23 pm

    Bro these are white suburban kids fit



  30. Remaster M on July 22, 2021 at 9:25 pm

    Omg if this was at my school it would be cargo pants, black airforce 1 and crop tops



  31. laneyシ on July 22, 2021 at 9:26 pm

    lol my school is trash yours actually looks nice omg



  32. Lacy Dobson on July 22, 2021 at 9:28 pm

    There is no freakin way she was in 9th grade



  33. Camila L on July 22, 2021 at 9:29 pm

    Ripped jeans at my school…… 😂😂😂



  34. Rumor Silva on July 22, 2021 at 9:31 pm

    The kid at 3:09-3:31 is so me!😂😂 "no not yet"



  35. Tanja Wolters on July 22, 2021 at 9:32 pm

    Nurnoch Gucci brathan ich trag nurnoch Gucci



  36. caitlin repøse on July 22, 2021 at 9:32 pm

    3:11 no one: middle school boys:



  37. Jose Escobedo on July 22, 2021 at 9:33 pm

    TBH for me it depends on the area on what students wear ingnoring the humidity and temperature whta ever the area is the clothes student wear match the environment that just my opinion but



  38. Hessa Alderei on July 22, 2021 at 9:34 pm

    Yah…
    She’s a ninth grader,
    Ninth graders in the Middle East,
    Lemme just say, we look younger than others,,, no offense 😂



  39. salty mcEdgelord on July 22, 2021 at 9:35 pm

    3:19 he’s wearing Adidas and Nike ?



  40. 3amText on July 22, 2021 at 9:35 pm

    My name is chaman and I wear a F*cking school uniform 🙂💔



  41. Carla Mae on July 22, 2021 at 9:39 pm

    I miss yourrr hairrr Marllaaaaaaaa



  42. 0wsla on July 22, 2021 at 9:39 pm

    unifor



  43. tears and food on July 22, 2021 at 9:43 pm

    These kids have money tf



  44. Hazel Freniere on July 22, 2021 at 9:45 pm

    oliver is coot



  45. User abcXIV on July 22, 2021 at 9:45 pm

    Doctor Levi 😂💖



  46. Dakota Stars on July 22, 2021 at 9:45 pm

    YOUR IN 9TH GRADE?!??!!!



  47. rawrXshrimp on July 22, 2021 at 9:46 pm

    Nah these are so middle school lol highschoolers ain’t like this



  48. ッemilee on July 22, 2021 at 9:47 pm

    When you realize how crazy your school is and everybody else’s school when transition they just normally walk



  49. Sophia Colvin on July 22, 2021 at 9:48 pm

    Three different people. The sweatpants and sweatshirt kids. The jeans and a t shirt. And thennnnn there is the kids who dress up and wear a dress and blouse



  50. Abby Ferrer on July 22, 2021 at 9:48 pm

    Don’t feel bad anyone I made a shirt and jeans look bummy 💀